Labels

baan (1) baby (11) babydeken (2) bad (1) bevalling (1) bloemen (1) blog (2) Bolero (3) creche (1) deken (3) doekje (1) douche (1) drama (1) fat bottom (1) flipflop (1) flower (1) granny (1) granny square (1) haken (13) helicopter (1) hoes (1) houtje-touwtje (1) ikbenpenelope (1) ikzoekpenelope (1) knuffel (2) knuffeldoekje (1) mollie flower (1) newborn (3) nood (1) Patchwork (1) peeptoe (1) penelope (2) popcorn (2) Raket (1) schoentjes (2) schrijven (2) schrijver (2) scrub (1) scrubmat (1) slippers (2) tas (1) tissuedoos (1) tunisch (2) twitter (1) uil (1) verhaal (1) zwanger (1)

woensdag 29 februari 2012

Fat belly, Fat bottom

een nieuwe tas....
Niet te groot, want dan stop ik er te veel in, maar ook niet te klein... het moet ook wel een beetje bij me passen.
tja aangezien ik een dikke buik heb, waarom mijn tas dan niet ;)
En tadaaaa!!! het is een fat bottom bag geworden.


het patroon heb ik van Ravelry maar er is ook een zeer goed te volgen filmpje van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

http://beebiezzz.blogspot.com