Labels

baan (1) baby (11) babydeken (2) bad (1) bevalling (1) bloemen (1) blog (2) Bolero (3) creche (1) deken (3) doekje (1) douche (1) drama (1) fat bottom (1) flipflop (1) flower (1) granny (1) granny square (1) haken (13) helicopter (1) hoes (1) houtje-touwtje (1) ikbenpenelope (1) ikzoekpenelope (1) knuffel (2) knuffeldoekje (1) mollie flower (1) newborn (3) nood (1) Patchwork (1) peeptoe (1) penelope (2) popcorn (2) Raket (1) schoentjes (2) schrijven (2) schrijver (2) scrub (1) scrubmat (1) slippers (2) tas (1) tissuedoos (1) tunisch (2) twitter (1) uil (1) verhaal (1) zwanger (1)

dinsdag 21 februari 2012

Babydeken resultaat

Het resultaat!!!

De deken is af en ben er best trots op.
Hopen dat de kleine man er straks lekker onder zal slapen.



The result!!!

The blanket is finished and I'm proud of it.
Hope the little man will sleep snugly under there soon.

3 opmerkingen:

  1. ik vind het een geweldig patroon maar kan het niet vinden zou je het me kunnen sturen?
    mijn mail is jacqueline_0@hotmail.com
    wil hem graag maken voor mijn kleindochter


    gr jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan het patroon ook niet vinden. Zou je me de link willen doorgeven? Mieke@hub-wings.nl
    Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen

http://beebiezzz.blogspot.com