Labels

baan (1) baby (11) babydeken (2) bad (1) bevalling (1) bloemen (1) blog (2) Bolero (3) creche (1) deken (3) doekje (1) douche (1) drama (1) fat bottom (1) flipflop (1) flower (1) granny (1) granny square (1) haken (13) helicopter (1) hoes (1) houtje-touwtje (1) ikbenpenelope (1) ikzoekpenelope (1) knuffel (2) knuffeldoekje (1) mollie flower (1) newborn (3) nood (1) Patchwork (1) peeptoe (1) penelope (2) popcorn (2) Raket (1) schoentjes (2) schrijven (2) schrijver (2) scrub (1) scrubmat (1) slippers (2) tas (1) tissuedoos (1) tunisch (2) twitter (1) uil (1) verhaal (1) zwanger (1)

dinsdag 2 oktober 2012

Help mij uit de brand! Ik ben Penelope!

Het is even geleden dat ik weer wat op mn blog gezet heb...
Met de jongste telg nu bijna 5 maanden en mn dochter die eind december 2 wordt heb ik het best druk.

Mijn zwangerschappen zijn niet over rozen gegaan. Bij de eerste kreeg ik ontslag vanwege mijn zwangerschap, veel aanvechten en gelukkig ook winnen, maar het genieten van de zwangerschap ging voor mij niet op. Na de zwangerschap ook nog eens thuis komen te zitten doordat mijn bekken scheef staan was ook niet echt een leuke bijkomstigheid. GELUKKIG had ik wel mijn baan nog! En kon ik door de bekken problemen thuis aan het werk.

Tweede zwangerschap zou genieten worden.... Helaas weer ontslag gekregen, weer aangevochten en weer gewonnen! een hoop stress en ellende maar wel wat meer kunnen genieten want ach... been there, done that!

Omdat ik net onkruid ben ;) en onkruid vergaat niet, werd tijdens mijn zwangerschap het voltallige personeel van het bedrijf waar ik werkte (behalve ik) op een andere bv in dienst genomen en de bv waar ik werkte failliet verklaard! hier kon ik helaas niet tegen vechten en ben ik dus mijn baan kwijt.
Nu zit ik thuis met bekken problemen, zonder baan, 2 kleine
kindjes, solliciteer mij gek en heb nog meer stress.

Er is genoeg op de arbeidsmarkt en ik zou alles wel willen aannemen, maar de prijzen van de creche maken het mij vrijwel onmogelijk om iets gunstigs te vinden. Door parttime te werken, werk je voor de creche en houd je niets over en door fulltime te werken... tja nog meer creche dus nog meer kosten!

Ik zoek en zoek en zoek en daarnaast probeer ik met schrijven wat extra te verdienen...en laat ik daar nou net een leuke baan mee gevonden hebben... ik heb alleen die job nog niet binnen en wil jullie vragen om mij te helpen.


Ik ben Penelope http://opzoeknaarpenelope.nl/Penelope268

Ik kan met mijn hobby, schrijven, een droombaan winnen, maar heb heel veel stemmen nodig, iedere dag kan je 1 keer stemmen.

Help mij Alstublieft!!! geef het door en stem!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

http://beebiezzz.blogspot.com